WIRTUALNA KLINIKA

Wyszukaj na WirtualnaKlinika.pl

Kosmetyki SCENS już w Polsce!

16 września 2021 w Restauracji Belvedere w Łazienkach Królewskich odbyła się oficjalna polska premiera hiszpańskiej marki SCENS z udziałem gościa specjalnego, właściciela – Stevena Bullona.

Współprowadzącymi to wydarzenie były Sonia Skalec – Dyrektor działu Kosmetyki Profesjonalnej Nova Group oraz Edyta Wierzbiło – Manager Marki SCENS Nova Group.

Podczas premierowego lunchu mieliśmy okazję poznać bliżej markę ekskluzywnych kosmetyków o charakterze Organic & Vegan, której esencją jest tworzenie produktów wyłącznie z roślin i kwiatów naszej planety, pozyskiwanych w zgodzie i harmonii z otaczającą nas naturą. Po części oficjalnej wydarzenia odbył się wegański lunch, który podkreślił roślinny i organiczny charakter marki. Mieliśmy też okazję skorzystać z wyjątkowych rytuałów SCENS podczas wizyty w ekskluzywnym Day Spa o nazwie NICE Spa przy ul. Biały Kamień 3 w Warszawie.

Naturalne kosmetyki Scens 

Co wyróżnia kosmetyki i zabiegi Scens?

  • Naturalna pielęgnacja oparta na organicznych składnikach aktywnych. Głównie organiczne, 100 % naturalne, bez GMO, bez toksycznych, syntetycznych, chemicznych składników aktywnych, bez sulfonianów, bez sztucznych barwników, wolne od syntetycznych zapachów, triklosanu, EDTA i aluminium.. Wegańskie, wolne od okrucieństwa. Produkty nie zawierają żadnych składników pochodzenia zwierzęcego, w tym wosku pszczelego.
  • Inspiracją dla stworzenia marki była esencja natury i esencjonalne właściwości roślin i kwiatów, by zapewnić najwyższą efektywność pielęgnacji. Marka dobiera najbardziej odpowiednią metodę dla konkretnej części rośliny zawierającej potrzebne oleje i składniki, stosując proces ekstrakcji na zimno, destylacji parowej lub wodnej, a nawet metodę Enfleurage, aby zachować nienaruszoną, czystą esencję i moc wszystkich właściwości każdego składnika. Dzięki temu może zaoferować wysoce skoncentrowane i niezwykle skuteczne kosmetyki.
  • Szklane opakowania, wykonane z materiałów pochodzących z recyclingu. Kosmetyki są pakowane w ciemne, szklane butelki, aby chronić produkt przed naturalnym światłem i tlenem, które mogłyby przyspieszyć psucie się produktu . Butelki i słoiki premium pozwalają zachować pełną integralność kosmetyków oraz zachować ich zalety i naturalne właściwości. Szkło jest ekologiczne w przeciwieństwie do plastikowych butelek.
  • Pompki i korki są wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, aby zoptymalizować ochronę środowiska.
  • Marka nie wykorzystuje składników aktywnych o działaniu szkodliwym dla naszego zdrowia, rakotwórczym lub zaburzającym funkcjonowanie układu hormonalnego, które często są wykorzystywane w produktach do pielęgnacji skóry twarzy i ciała. Marka podpisała „Compact for Safe Cosmetics”, kampanię zainicjowaną przez Environmental Working Group, która pociąga firmy do odpowiedzialności za zapewnienie, że ich produkty są „wolne od składników chemicznych, o których wiadomo lub silnie podejrzewa się, że powodują raka, mutacje lub wady wrodzone”.
  • Składniki są pozyskiwane od dostawców, którzy spełniają rygorystyczne standardy czystości. Podczas opracowywania naszych receptur, marka współpracuje z dostawcami, którzy wykorzystują tradycyjne sposoby pozyskiwania i zbierania surowców, zachowując w ten sposób wysoką jakość aktywnych składników. Ta bezpośrednia i osobista obróbka surowców gwarantuje również ścisłą kontrolę jakości składników we wszystkich procesach produkcji kosmetyków od początku do końca.
  • Główne składniki aktywne to rośliny + kwiaty + sól + olejki eteryczne.
  • Produkty Scens są wykonane ze skutecznych naturalnych składników aktywnych, które głęboko nawilżają, odżywiają, minimalizują oznaki starzenia, równoważą i chronią skórę, widocznie poprawiają jej kondycję i sprawiają, że wygląda na zdrową, rozświetloną i promienną.
  • Marka kładzie duży nacisk na zrównoważony rozwój środowiska i jest mocno zaangażowana w ochronę środowiska, Matki Ziemi i zachowanie jej piękna.
  • To jedyna na rynku marka premium o charakterze organic & vegan. Kosmetyki Scens są polecane do Spa w 5-gwiazdkowych hotelach oraz luksusowych day spa.

Bestsellerem marki jest L’Elixir – globalnie odmładzający olejek do twarzy (30 ml, 720 zł) na bazie drogocennych olejków, które nawilżają, odżywiają, rozświetlają i regenerują skórę w szybkim czasie.

Steven Bullon – założyciel marki

Pasjonat piękna urodzony w Paryżu. Zaraz po skończeniu studiów na uczelni La Sorbonne w swoim rodzinnym mieście, dołączył do grupy wydawniczej Les Nouvelles Esthétiques. Po wielu latach spędzonych w stolicy Francji, pracując z doskonałymi markami branży estetycznej, Steven postanowił przenieść się do Barcelony, gdzie dołączył do Yves Saint Laurent Beauté. Tam właśnie był odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych między innymi takich marek jak: Yves Saint Laurent, Stella McCartney, Alexander McQueen and Boucheron. Po kilku latach pracy we Francuskim, luksusowym domu, zdecydował skupić się na swojej najbardziej artystycznej stronie, integrując grupę wydawniczą Vida Aesthetic, w której przejął dwie emblematyczne publikacje: Vida Estetica dedykowana dla branży estetycznej i spa oraz Tocado dla branży fryzjerskiej. Oprócz tego zajmował się Międzynarodowym Kongresem Estetycznym. Po kilku latach prowadzenia powyższych projektów, postanowił stworzyć swój najbardziej osobisty projekt: SCENS.

Dodaj komentarz

Podobne tematy

Thalgo marką VIP 2021

Morska marka Thalgo, niekwestionowany lider SPA i Thalassoterapi na całym świecie, została wyróżniona statuetką Marka VIP 2021 podczas IX edycji […]


Nasi eksperci

Dr Gabriel Ruciński

Dr Gabriel Ruciński

certyfikowany lekarz medycyny estetycznej i anti-aging, kardiolog, specjalista chorób wewnętrznych

ZAPYTAJ EKSPERTA

Gabinety i kliniki