WIRTUALNA KLINIKA

Wyszukaj na WirtualnaKlinika.pl

Usługa dla klinik i profesjonalistów

Dla kogo jest przeznaczona baza wizytówek?

  1. WirtualnaKlinika.pl to portal informacyjny specjalizujący się w medycynie i kosmetologii estetycznej. Bazę gabinetów i ekspertów udostępniamy zatem do wpisów Partnerom świadczącym usługi z tego zakresu. Nie jest to miejsce przeznaczone np. dla gabinetów fryzjerskich czy SPA, chyba że usługi takie są w nich oferowane obok medycyny czy kosmetologii estetycznej.
  2. Celem stworzenia bazy jest ułatwienie Użytkownikom znalezienie miejsc i specjalistów wykonujących zabiegi medycyny i kosmetologii estetycznej oraz kontakt z nimi.
  3. Informacje zawarte w wizytówkach Partnerów oraz wstawiane przez nich Treści (np. odpowiedzi na pytania czy artykuły eksperckie) powinny mieć charakter poradniczy i informacyjny. Nie są one jednak poradą medyczną ani zamiennikiem wizyty czy konsultacji u specjalisty.
  4. Partner chcący założyć wizytówkę (profil) dla kliniki/eksperta, musi się zarejestrować w Serwisie poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego pod linkiem: https://wirtualnaklinika.pl/dla-klinik/
  5. Po założeniu konta i zalogowaniu można wybrać wariant wpisu:
    – bezpłatna wizytówka gabinetu,
    – wizytówka gabinetu premium – płatna,
    – wizytówka eksperta (lekarza) – płatna.
  6. Dodawanie wpisów odbywa się poprzez specjalny formularz – w razie problemów możesz jednak zawsze się z nami skontaktować mailowo: redakcja@wirtualnaklinika.pl.
  7. Możesz posiadać w naszej bazie zarówno wizytówkę gabinetu, jak i eksperta (lekarza). Dzięki temu masz możliwość promocji swojej placówki, jak i siebie, jako specjalisty. W przypadku założenia dwóch profili, możesz je ze sobą powiązać.

Rodzaje wizytówek

Partnerom proponujemy 3 rodzaje wizytówek dostępnych na naszym Serwisie:

Bezpłatna wizytówka gabinetu – dla klinik medycyny estetycznej i gabinetów kosmetologicznych

Obejmuje następujące funkcjonalności:

Wizytówka zostaje na stronie na czas nieokreślony. Jeśli chcesz ją usunąć, wyślij nam wiadomość na: redakcja@wirtualnaklinika.pl.

Wizytówka gabinetu premium – dla klinik medycyny estetycznej i gabinetów kosmetologicznych

Obejmuje następujące funkcjonalności:

Wizytówkę można dodać po opłaceniu: 3000 zł netto / 12 miesięcy

Jeśli wizytówka nie zostanie po tym czasie ponownie opłacona, gabinet zostanie zamieniony na wersję bezpłatną. Jeśli chcesz ją usunąć, wyślij nam wiadomość na: redakcja@wirtualnaklinika.pl.

Wizytówka eksperta – wyłącznie dla lekarzy medycyny estetycznej

Ten rodzaj profilu przeznaczony jest dla lekarzy medycyny estetycznej. Wpisu dokonuje się pod swoim imieniem i nazwiskiem, które jest wyświetlane w profilu. Wizytówka obejmuje następujące funkcjonalności:

Wizytówkę można dodać po opłaceniu: 3000 zł netto / 12 miesięcy

Jeśli wizytówka nie zostanie po tym czasie ponownie opłacona, na stronie pozostanie jedynie zdjęcie oraz imię i nazwisko eksperta. Jeśli chcesz usunąć profil, wyślij nam wiadomość na: redakcja@wirtualnaklinika.pl.

Na co szczególnie zwrócić uwagę przy dodawaniu wpisów?

  1. Staraliśmy się stworzyć prosty i przejrzysty formularz do dodawania gabinetów/ekspertów.
  2. W formularzu dodawania bezpłatnej wizytówki zobaczysz też opcje premium i nawet będziesz mógł uzupełnić te pola, ale będą one niewidoczne dla użytkowników. Aby tak się stało, musisz wykupić wizytówkę premium.
  3. Pamiętaj, że jako gabinet premium i ekspert możesz też podlinkować 3 frazy w swoim opisie np. przekierowując je do swojej strony www. Link zrobisz, zaznaczając tekst, jaki chcesz podlinkować i klikając ikonkę linku, a następnie wstawiając link i zaznaczając opcję „otwórz link w nowym oknie”.
  4. Ciekawą opcją dla gabinetów premium jest też możliwość umieszczania informacji o aktualnych promocjach w klinikach poprzez dodanie grafiki, krótkiego opisu i linku.
  5. Natomiast eksperci mogą dodać nagłówek wizerunkowy – zachęcamy, aby umieścić na nim logo kliniki i przyjazny, zachęcający komunikat do użytkowników.
  6. Warto też dodać adres mailowy, na jaki będą spływać zapytania do kliniki/lekarza po naciśnięciu przez Użytkownika guzika „Umów wizytę”. Celem tej funkcjonalności jest ułatwienie użytkownikom kontaktu z kliniką/ekspertem – pamiętaj, aby zawsze odpowiedzieć na takie zapytanie i zadzwonić, aby umówić wizytę.
  7. Wpis gabinetu / profilu Lekarza pojawi się zaraz po dodaniu, dzięki temu możesz od razu sprawdzić, czy wszystko jest ok.
  8. Każdy wpis możesz w każdej chwili edytować, dzięki temu możesz na bieżąco informować o aktualnych promocjach lub dokonywać niezbędnych zmian.
  9. Ekspert może zamieścić jedynie swoje zdjęcie, umożliwiające jego rozpoznanie. Tym samym wyraża zgodę na rozpowszechnianie i publiczne udostępnianie swojego wizerunku. Usunięcie Konta nie ma wpływu na powyższą zgodę.
  10. Każdy gabinet premium i ekspert może opublikować na portalu 12 artykułów, które zostaną powiązane z jego wizytówką/profilem. Artykuł może mieć do 5000 znaków, zawierać do 5 zdjęć i jeden aktywny link. Artykuły należy wysłać wraz ze zdjęciami na adres redakcja@wirtualnaklinika.pl – w ciągu 12 miesięcy, czyli w trakcie trwania pakietu. Artykuły zostaną opublikowane najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przez redakcję materiałów i zostaną na stronie bez limitu czasowego.
  11. Usługodawca ma prawo odmówić opublikowania profilu gabinetu/eksperta, usuwając wpis, jeżeli zostanie stwierdzona ich nieprawdziwość. W takim przypadku będziemy się kontaktować z podmiotem/osobą dokonującą wpisu, aby dokonać jego prawidłowej weryfikacji.
  12. Profil gabinetu i eksperta może dotyczyć tylko jednego gabinetu/eksperta. Jeżeli gabinet/klinika ma więcej lokalizacji, mogą one być dodane jako dodatkowy adres w profilu. Jeśli jednak są to placówki funkcjonujące pod oddzielnymi nazwami, każdy z nich powinien mieć swój oddzielny profil.
  13. Ekspert może też wybrać przy swoim opisie placówki, w jakich pracuje – pod warunkiem że zostały one dodane do naszej bazy. Dzięki temu Użytkownik od razu zobaczy, w jakich gabinetach może skorzystać z jego usług.

Jak odpowiadać na pytania użytkowników?

  1. Funkcja odpowiadania na pytania użytkowników jest dostępna dla gabinetów premium i ekspertów (Lekarzy) po wykupieniu odpowiedniej wizytówki.
  2. Zalogowani użytkownicy portalu mają możliwość wysłania pytania poprzez formularz dostępny w zakładce: Zapytaj eksperta. Wpisując pytanie, oznacza też zabieg z listy, którego pytanie dotyczy. Pytania, po weryfikacji redakcji, są publikowane i trafiają drogą mailową do wszystkich ekspertów/gabinetów, które zaznaczyły daną kategorię zabiegów na swoim profilu. Pytanie pojawi się też na koncie gabinetu/eksperta.
  3. Nie masz obowiązku odpowiadania na pytanie, ale pamiętaj, że jest to dla Ciebie dodatkowa promocja i dzięki niej budujesz swój wiarygodny wizerunek eksperta.
  4. Jak odpowiadać na pytania? Możesz to zrobić w panelu, ale łatwiej i szybciej to zrobisz odpowiadając na nie w mailu zwrotnym – a opiekun klienta wstawi je w Twoim imieniu na stronę.
  5. Powiadomienia o pytaniach są wysyłane na maila podanego do rejestracji konta. Jeśli na to samo konto masz zarejestrowany gabinet i profil Lekarza, wpisz w mailu z odpowiedzią, jako kto udzielasz odpowiedzi.
  6. Ekspert odpowiada na pytanie pod swoim imieniem i nazwiskiem, natomiast gabinet pod swoją nazwą.
  7. Twoje wszystkie odpowiedzi na pytania użytkowników będą widoczne w dziale z pytaniami oraz w twojej wizytówce.

Jak dokonać płatności?

  1. Płatności za wizytówkę gabinetu premium / profil eksperta są dokonywane przez system płatności online Przelewy24, po wybraniu opcji i naciśnięciu guzika Opłać.
  2. Operatorem sprzedaży jest PayPro SA (PayPro) z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej 15 (60-327), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, właściciel serwisu Przelewy24.
  3. Przed przejściem na stronę płatności należy wypełnić dane w formularzu do wystawienia dokumentu zapłaty – jeśli dokonujesz opłaty jako osoba prywatna, nie musisz podawać numeru NIP. Jeśli dokonujesz zapłaty jako firma, nie zapomnij o podaniu NIP i wypełnij wszystkie pola formularza.
  4. Na adres mailowy podany przy rejestracji zostanie automatycznie wysłana faktura za dokonany zakup. Faktura będzie też widoczna na koncie kliniki/eksperta po zalogowaniu.

Opinie użytkowników pod profilami

  1. Użytkownicy mogą zostawiać opinie o Twoim gabinecie / o Tobie. Mogą to robić anonimowo, pod nickiem/imieniem wpisanym w okienku przy dodawaniu wpisu oraz – po zalogowaniu – pod swoim loginem. Zgodnie z Regulaminem korzystnia z serwisu nie mogą umieszczać tam informacji obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych rasistowskich, naruszających dobra osobiste, dotyczących spraw osobistych czy rodzinnych, mających charakter pomówienia oraz materiałów reklamowych. Wszystkie opinie trafiają do moderacji redakcji przed opublikowaniem.
  2. Czy będziemy zamieszczać negatywne opinie? Tak, pod warunkiem że będą one zgodne z Regulaminem. Pamiętaj, że możesz na nie reagować i dodać pod nimi swoją opinię, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację i zbudować na bazie tego pozytywną, wiarygodną komunikację z użytkownikami. Unikaj natomiast dodawania pozytywnych opinii samemu sobie – użytkownicy szybko wyłapują fałszywe opinie, a Ty tracisz przez to wiarygodność.
  3. Nie ponosimy odpowiedzialności za treść informacji, opinii i komentarzy przekazywanych przez Użytkowników, choć na bieżąco je weryfikujemy, tak aby nie znalazły się wśród nich treści niezgodne z prawem i Regulaminem naszego Serwisu.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu: redakcja@wirtualnaklinika.pl