PODZIEL SIĘ
Gala Najpiękniejsze SPA 2015

„Najpiękniejsze SPA 2015 ” już wybrane! Podczas Gali, która odbyła się 2 grudnia 2015, nie tylko poznaliśmy najpiękniejsze polskie obiekty SPA, ale także wręczono statuetki „Klucze do Edenu”, którymi uhonorowano osoby szczególnie zaangażowane w promowanie idei wellness.

Tegoroczni finaliści zostali docenieni za stworzenie wyjątkowych miejsc na mapie polskich obiektów SPA oraz propagowanie zdrowego stylu życia. Bowiem wellness to więcej niż  relaks, to także znaczna poprawa zdrowia i jakości życia.

Gala finałowa VII edycji konkursu na najpiękniejsze SPA odbyła się 2 grudnia 2015 roku
w klimatycznej, przywołującej najlepsze wzorce wellness, scenerii Służewskiego Domu Kultury  w Warszawie. Jej atrakcją był tematyczny spektakl komediowy „Wiecznie młodzi” w wykonaniu Haliny Bednarz, Marzanny Graff i Aleksandra Mikołajczaka. Uroczystość uświetnili przedstawiciele branży oraz artyści i dziennikarze, którzy są miłośnikami życia w stylu wellness. Głównym punktem programu było wręczenie nagród laureatom konkursu.

Do konkursu zgłoszone zostały 163 obiekty – hotele SPA i day SPA z całej Polski – które przez sześć miesięcy prezentowane były na portalu www.SPAeden.pl. Do finału trafiło 36 obiektów, spośród których Kapituła Konkursu wybrała 12 laureatów.

Zaszczytny tytuł Najpiękniejsze SPA 2015 otrzymali:

  • Bristol Art & Medical SPA / Busko-Zdrój
  • Cottonina Villa & Mineral SPA Resort / Świeradów-Zdrój
  • Dr Irena Eris Hotel SPA / Polanica-Zdrój
  • Głęboczek Vine Resort & SPA / Brzozie
  • Grand Lubicz / Uzdrowisko Ustka
  • Hotel & Medi-SPA Biały Kamień / Świeradów-Zdrój
  • Malinowy Zdrój Hotel Medical SPA / Solec-Zdrój
  • Mera SPA Hotel / Sopot
  • Narvil Conference & SPA / Serock
  • NoNameLuxury Hotel & SPA / Łapsze Niżne
  • Pałac Żelechów SPA & Wellness / Żelechów
  • Sharley Medical Clinic & Day SPA / Warszawa

 

„SPA to miejsce, w którym można zwolnić tempo, wsłuchać się we własne ciało i prawdziwie odpocząć.

Relaks w SPA ma zbawienny wpływ na urodę, a także pozytywnie oddziałuje na nasze zdrowie. Coraz częściej wybierając miejsce na rodzinne wakacje, urlop z partnerem czy krótki weekendowy wypad z przyjaciółmi, sprawdzamy czy hotel ma w swojej ofercie strefę wellness zabiegi SPA. W tym Konkursie wyłaniamy najpiękniejsze SPA w Polsce, a poprzez nagłośnienie samego wydarzenia realizujemy również ważną misję: promocję zdrowego stylu życia – mówi Nina Soboniak z firmy Pro-SPA Consulting, członek Kapituły Konkursu. „Czytelnicy „Edenu”, wspólnie z ekspertami, od 7 lat nagradzają najlepsze SPA. Prestiżowy tytuł „Najpiękniejsze SPA” jest gwarancją wyjątkowych doznań, dowodem na to, że obiekt polecany jest przez osoby, które w nim były i na własnej skórze przekonały się, że warto tam wracać” – dodaje ekspert SPA.

Dodatkowo czytelnicy Magazynu EDEN – goście hoteli SPA i daySPA, przez 6 miesięcy głosowali na swoje ulubione Najpiękniejsze SPA na portalu SPAeden.pl. Oddano ponad 27 tysięcy ważnych głosów.

Najwięcej głosów internautów oraz tytuł Najpiękniejsze SPA 2015 otrzymały:

  • Hotel Unitral / Mielno w kategorii Medical SPA
  • Hotel Piwniczna SPA & Conference / Piwniczna w kategorii Concept SPA
  • Hotel Arłamów / Arłamów w kategorii Destination SPA
  • Hotel St. Bruno / Giżycko w kategorii Historical SPA
  • Baltica Wellness & SPA / Szczecin w kategorii Day SPA

W hotelu SPA najważniejsza jest kojąca atmosfera przynosząca głębokie odprężenie. To ona decyduje o tym, czy czujemy się w danym miejscu dobrze, czy zabieramy do domu magiczne wspomnienia i czy zechcemy wrócić. Liczy się pomysł, wystrój, jakość obsługi, atmosfera i to nieuchwytne „coś” pozwalające nam westchnąć: „jak tu pięknie!”. To często subiektywny wybór, ale przecież SPA to doznania i wiążące się z nimi emocje, których wyrazem były opisy wrażeń z hoteli SPA przesyłane przez internautów” – mówi Katarzyna Sołtyk – redaktor naczelna Magazynu EDEN -i dodaje: „Nasz magazyn od dziesięciu lat przybliża swoim czytelnikom dobroczynny wpływ idei SPA  i konsekwentnie promuje filozofię życia w stylu wellness, dążącą do większej dbałości o zdrowie i osiągnięcia życiowej równowagi. Stało się już tradycją, że redakcja „Edenu” wręcza osobom, które w znaczący sposób przyczyniły się do rozwoju polskiego rynku kosmetycznego, SPA i Wellness, prestiżowe wyróżnienia jakimi są „Klucze do Edenu”.

 „Klucze do Edenu” – wyjątkowe statuetki, symbolizujące bramę do raju, autorstwa artysty plastyka Mariusza Chrząstka, otrzymują osoby szczególnie zaangażowane w promowanie idei wellness, tworzenie pięknych miejsc oraz budowanie rynku SPA w Polsce.

W tym roku „Klucze do Edenu” trafiły do:

– Beaty Sadowskiej – dziennikarki – za konsekwentne zaangażowanie w promocję zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej i racjonalnego żywienia;

– Grażyny i Jerzego Wrona – właścicieli hotelu Manor House SPA – za pielęgnowanie holistycznej filozofii zdrowia i stworzenie unikatowej Akademii Holistycznej „Alchemia Zdrowia”;

– Agnieszki Sinczak – właścicielki  hotelu Warszawianka – za pionierską realizację wyjątkowego hotelowego SPA i wytrwałość w promowaniu najnowszych idei oraz utrzymywanie najwyższych standardów;

– Józefa Dziubasika – twórcy kompleksu Bania w Białce Tatrzańskiej – za stworzenie unikalnego, konkurującego z najlepszymi miejscami w Alpach, stoku narciarskiego, term i hotelu SPA.

– Henryka De Lubicz Szeliskiego – właściciela Grand Lubicz Uzdrowisko Ustka – za  realizację idei Medical SPA w warunkach pięciogwiazdkowego hotelu i promowanie Ustki na uzdrowiskowej mapie Polski.

Gala Najpiękniejsze SPA 2015 rozdanie nagrody „Klucze do Edenu”

Tegoroczna edycja Konkursu Najpiękniejsze SPA rozpoczęła się wiosną i trwała do późnej jesieni. Do konkursu zgłoszone zostały 163 obiekty – hotele SPA i day SPA z całej Polski – które prezentowane były przez sześć miesięcy na portalu www.SPAeden.pl. Kapituła Konkursu Najpiękniejsze SPA 2015 składała się z 10 niezależnych ekspertów, z których każdy wybrał 12 ulubionych obiektów SPA w Polsce (11 hoteli SPA i 1 daySPA), przyznając im po jednym punkcie. W skład tegorocznej kapituły wchodzili:  Bartłomiej Walas – Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Andrzej Chmielewski – Dyrektor Generalny Nova Group, Beata Sadowska – dziennikarka, Jarosław Kret – dziennikarz, Monika Brala – Marquard Media, Beata Sumowska i Adam Makowski – Perfect SPA, Nina Soboniak – Pro-SPA Consulting, Robert Węglarz – Alchemia Hotelarstwa oraz Katarzyna Sołtyk – Redaktor Naczelna EDEN.

Konkurs objął swym patronatem Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. POT, między innymi w ramach Konsorcjum Zdrowie i Uroda, promuje walory polskich regionów turystycznych, w tym także uzdrowisk i obiektów SPA. Partnerem Głównym Konkursu była firma Nova Group – lider w zakresie projektowania i wyposażania obiektów SPA, a Patronem Medialnym – Onet.

Partnerami Gali były marki: Revitalash, Newby London, Strawa, Voda Naturalna, Mimi Dinesen oraz dystrybutor testów nietolerancji pokarmowej MRT.