Wywiad z Antonio Colpani, założycielem marki Arosha

Wywiad z Antonio Colpani, założycielem marki Arosha

371
0
PODZIEL SIĘ
Włoska marka Arosha to światowy lider w zakresie efektywnych zabiegów modelowania sylwetki i walki z cellulitem. Kobiety na całym świecie uwielbiają zabiegi z bandażami Arosha oraz sprzedawane detalicznie legginsy i body o działaniu wyszczuplającym. Jej założycielem jest Antonio Colpani, który w specjalnej rozmowie uchyla nam rąbka tajemnicy i zdradza, dlaczego zdecydował się na własny biznes oraz co robi w czasie wolnym od pracy…

Antonio, kiedy podjąłeś decyzję, żeby zająć się marką kosmetyczną i dlaczego taki właśnie kierunek obrałeś?

– Wiele lat pracowałem dla innych, poznając różne realia biznesowe i poszerzając swoje know-how. Przez ten czas dojrzewało we mnie pragnienie zbudowania własnego biznesu. W miarę upływu czasu zrozumiałem, że moim powołaniem jest posiadanie własnej firmy, poprzez którą będą mógł realizować swoje aspiracje. Tak właśnie powstał projekt biznesowy – firma IBeauty.

Co sobie najbardziej cenisz w tej pracy?

– Lubię dbać o ludzi, którzy są blisko mnie, zarówno w życiu prywatnym, jak i biznesowym. Nasza marka Arosha to symbol dbałości o wszystkie kobiety, ale także mężczyzn, którzy używają produktów do pielęgnacji twarzy i ciała. Doskonale oddaje to już sama nazwa marki: Arosha = dbaj o siebie. Kontakt z wszystkimi miłośnikami marki oraz pozytywne opinie na jej temat są dla mnie źródłem największej satysfakcji w pracy.

Dokończ zdanie: Sukces to dla mnie…

– Sukces to rezultat stawiania małych kroków każdego dnia, jest naturalną konsekwencją codziennego wysiłku. Spełnieniem moich marzeń jest własna firma, którą chciałbym nieustanie z sukcesem rozwijać. Stawiam również na rozwój własny oraz ludzi, z którymi pracuję. Ważne są też wartości – te, które ja najbardziej cenię, to: zaufanie, lojalność i etyka.

Największe wyzwanie biznesowe i prywatne, z którym przyszło Ci się zmierzyć?

– Myślę, że konkurowanie ze znanymi markami, które są postrzegane na rynku beauty jako marki premium, to jedno z największych wyzwań biznesowych. Wyznaczam ambitne cele, które staram się osiągać w zakresie rozwoju marki. Prywatnie – jednym z moich największych życiowych wyzwań i wartością jest pozostanie sobą i wierność swoim ideałom. Dobrą tego metaforą jest wspinaczka górska. W czasie wolnym lubię wyzwania na górskim szlaku. W czasie wspinaczki najlepiej oczyszczam swój umysł, nawet kiedy jest ona niezwykle trudna, to widok z góry sprawia, że wiem, że warto było ponosić ten trud.

Jeżeli już znajdziesz czas na wypoczynek… Jak wygląda Twój urlop doskonały?

– Podróżuję na motocyklu – nie ściągam przez miesiąc plecaka z ramion. Chętnie odkrywam nowe kraje. Latem wybieram morze, zimą góry i snowboard. Oczywiście nie może przy mnie zabraknąć australijskiego owczarka o imieniu Ralph.

Antonio ColpaniJakbyś miał w dwóch zdaniach opisać siebie, jakby one brzmiały?

– Jestem człowiekiem zdeterminowanym do osiągania zaplanowanych celów, które sobie nieustannie stawiam, uwielbiam też wyzwania. Z pewnością największą wartością jest dla mnie rodzina.

Zdradzisz nam, jak dbasz o zdrowie i urodę?

Staram się prowadzić zdrowy tryb życia, zdrowo się odżywiam, jem dużo owoców i warzyw i stale uprawiam sport: biegam, 2 razy w tygodniu ćwiczę jogę. Mam też swoją rutynę pielęgnacyjną, opartą oczywiście na produktach Arosha.

Dziękuję za rozmowę

Rozmawiała: Agnieszka Majewska-Kunat
Arosha to włoska marka firmy iBEAUTY, specjalizującej się w tworzeniu innowacyjnych kosmetyków i preparatów do pielęgnacji skóry, opracowanych na podstawie najnowszych dokonań nauki i inżynierii biomedycznej. Firma jest światowym liderem w zakresie efektywnych zabiegów modelowania sylwetki i walki z cellulitem. Kluczowym produktem detalicznym marki są modelująco-wyszczuplające legginsy Arosha oraz body Arosha. Innowacyjne włókna Dermofibry® (z biopodczerwienią) wspomagają stymulację mikrokrążenia, poprawiają wygląd skóry oraz pomagają rozluźnić napięcie mięśni. Wyłącznym dystrybutorem produktów Arosha w Polsce jest firma Nova Group.
PODZIEL SIĘ
Anna Kondratowicz
O urodzie piszę od 20 lat (byłam wicenaczelną magazynu URODA, pisałam dla dwutygodnika VIVA!, prowadzę wydania specjalne PARTY Medycyna Estetyczna). WirtualnaKlinika.pl to portal dla takich kobiet jak ja sama – zainteresowanych profesjonalnymi metodami poprawy wyglądu, które szukają rzetelnych informacji na ich temat i nie chcą ulegać ani modom, ani mitom związanym z tą dziedziną. I traktują zabiegi jako sposób na naturalne podkreślenie urody, a nie jej „przerobienie”. Można się ze mną skontaktować mailowo: redakcja@wirtualnaklinika.pl.