PODZIEL SIĘ
dziewczyny

Wróć do działu>

W dniach 18.02-18.03.2019 roku przeprowadziliśmy wśród naszych czytelników ankietę na temat nawyków w pielęgnacji. Wzięły w niej udział aż 593 osoby, głównie kobiety (99%) w wieku 31-40 lat (33%) i 41-50 lat (30%).  

Rodzaj skóry

51% ankietowanych ma skórę mieszaną
30% – suchą bądź przesuszoną
12% – normalną
7% – tłustą

Jakie niedoskonałości skóry szczególnie im przeszkadzają?

76% – zmarszczki
45% – przebarwienia
43% – zaskórniki, rozszerzone pory
39% – niejednolity koloryt
28% – popękane naczynka
26% – wrażliwość skóry
25% – nadmierne wydzielanie sebum

A objawy starzenia?

67% – zmarszczki wokół oczu
58% – cienie pod oczami
57% – zmarszczki mimiczne np. na czole
53% – worki pod oczami
38% – opadająca powieka
34% – bruzdy nosowo-wargowe
26% – opadające kąciki ust
21% – tzw. chomiki

Czym kierują się przy wyborze codziennej pielęgnacji?

Przede wszystkim opiniami zamieszczanymi w Internecie (61%), następnie: poradą specjalisty, np. lekarza, kosmetologa, farmaceuty (48%) i rekomendacją w sklepie/drogerii (29%).

Jeśli chodzi o wybór konkretnych produktów, decydujący wpływ mają tutaj: adekwatność do potrzeb skóry (50%) i do wieku (24%), a także skład kosmetyku (18%).

Dla 68% ankietowanych najważniejsze jest działanie przeciwzmarszczkowe w pielęgnacji, dla 65% – nawilżanie, a dla 49% – lifting i ujędrnianie.

Tylko 12% stosowało wcześniej kurację ekspresowo liftingującą lub wypełniającą zmarszczki (taką jak Less4Age). Z pozostałych 88%37% nie stosowało tego typu produktów, bo nie wiedziało o ich istnieniu, a 40% obawiało się, że nie zadziałają. 99% uważa jednak, że tego typu produkty są potrzebne w pielęgnacji – dla 46% to świetne rozwiązanie np. przed wielkim wyjściem, a wg 53% – mogą one stanowić alternatywę dla zabiegów.

Czytaj więcej o KURACJI BŁYSKAWICZNIE LIFTINGUJĄCEJ LESS4AGE> 

Less4AgeProdukty stosowane regularnie w codziennej pielęgnacji to przede wszystkim:

krem na dzień – 80%
krem na noc – 75%
produkty do oczyszczania skóry na sucho (bez użycia wody), np. płyn micelarny, mleczko – 64%
produkty do oczyszczania skóry na mokro (z użyciem wody) – 60%
peelingi do twarzy – 62%
krem pod oczy – 62%
serum do twarzy – 48%

Zakupy kosmetyczne

46% ankietowanych kupuje kosmetyki w dużych sieciowych drogeriach, 23% w sklepach internetowych, 15% w aptekach, 13% w małych drogeriach, a tylko 2% w super- i hipermarketach.

Wróć do działu>

Więcej:
www.less4age.com

logo Less4Age

 

PODZIEL SIĘ
Anna Kondratowicz
O urodzie piszę od 20 lat (byłam wicenaczelną magazynu URODA, pisałam dla dwutygodnika VIVA!, prowadzę wydania specjalne PARTY Medycyna Estetyczna). WirtualnaKlinika.pl to portal dla takich kobiet jak ja sama – zainteresowanych profesjonalnymi metodami poprawy wyglądu, które szukają rzetelnych informacji na ich temat i nie chcą ulegać ani modom, ani mitom związanym z tą dziedziną. I traktują zabiegi jako sposób na naturalne podkreślenie urody, a nie jej „przerobienie”. Można się ze mną skontaktować mailowo: redakcja@wirtualnaklinika.pl.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ