trendy w pielęgnacji 2019

Testuj z nami dermokosmetyki

ankieta Less4Age

Pielęgnacja skóry krok po kroku

zmarszczki mimiczne

Zmarszczki śmiechu warte, czyli cała prawda o zmarszczkach

Polecamy najlepsze zabiegi i ekspresowe preparaty na zmarszczki – i te pierwsze, i te bardziej „dojrzałe”!

Skórne objawy alergii na pyłki

Alergia na pyłki może dawać nie tylko objawy ze strony układu oddechowego, ale też skóry. Jak je złagodzić?
buldożek

Alergia na sierść pupila

Które zwierzaki uczulają najbardziej? Czy można zmniejszyć objawy alergii? Co zrobić, aby nie musieć pozbywać się swojego pupila?
aplikacja kremu

Jak dobrać pielęgnację do potrzeb skóry?

Warto wziąć pod uwagę nie tylko wiek skóry, ale też porę roku i czynniki, na jakie jest narażona. Co jeszcze jest ważne?
odkurzacz kurz

Objawy i leczenie alergii na kurz i pleśń

Uczulenie na kurz i pleśń może dotyczyć nawet 50% alergików. Jakie są objawy? Jak je szybko złagodzić?
uczulenie

Co nas najczęściej uczula?

Nikiel, chrom, kobalt, sierść… Co jeszcze? Poznaj najczęstsze alergeny kontaktowe.

Produkty rozwiązujące problemy skórne

Nasz ekspert

baner Oillan med+

Filmy