blizna na plecach

Pielęgnacja blizny krok po kroku

Jak prawidłowo pielęgnować bliznę w domu, aby zapewnić jej odpowiednie warunki do gojenia i uniknąć deformacji?
blizna przy oku

Blizny – jak walczyć z kompleksami?

Blizny, zwłaszcza te duże i widoczne lub potrądzikowe, są trudnym problemem estetycznym, który wpływa na ogólne samopoczucie i pewność siebie. Jak sobie poradzić z tym problemem?
Gimnastyka

Przeciwstarzeniowa gimnastyka twarzy

Face fitness to nieinwazyjna metoda pomagająca zachować jędrność skóry i przeciwdziałająca opadaniu tkanek. Jak „ćwiczyć twarz” w domu?
zmarszczki mimiczne

Zmarszczki śmiechu warte, czyli cała prawda o zmarszczkach

Polecamy najlepsze zabiegi i ekspresowe preparaty na zmarszczki – i te pierwsze, i te bardziej „dojrzałe”!

Skórne objawy alergii na pyłki

Alergia na pyłki może dawać nie tylko objawy ze strony układu oddechowego, ale też skóry. Jak je złagodzić?
buldożek

Alergia na sierść pupila

Które zwierzaki uczulają najbardziej? Czy można zmniejszyć objawy alergii? Co zrobić, aby nie musieć pozbywać się swojego pupila?

Produkty rozwiązujące problemy skórne

Nasz ekspert

baner Oillan med+

Filmy