PODZIEL SIĘ

Angel PRP System to medyczna wirówka do uzyskiwania najsilniej skoncentrowanego osocza bogatopłytkowego. Jest także odpowiedzią na problem łysienia i wypadania włosów, szczególnie wtedy, kiedy inne metody nie przynoszą rezultatów.  Na czym polega i jakich efektów możemy oczekiwać?

Terapia Angel System przynosi zaskakująco pozytywne rezultaty zarówno u kobiet, jak i mężczyzn. Zabieg mezoterapii skóry głowy przeznaczony jest dla osób, które zauważyły pogorszenie się kondycji włosów lub ich nadmierne wypadanie. Zmiany mogą pojawiać się na ograniczonej powierzchni lub obejmować całą owłosioną skórę głowy.

Przyczynami nadmiernego wypadania włosów mogą być między innymi:

• choroby wrodzone;
  • krótkotrwałe lub długotrwałe działanie czynników szkodliwych dla włosów, w tym niektóre leki i choroby przewlekłe, stres, choroby przebiegające z gorączką, zabiegi w znieczuleniu ogólnym, toksyny,
  • choroby włosów i skóry głowy;
  • zmiany hormonalne.

Na czym polega terapia Angel PRP System?

Od pacjenta pobierana jest niewielka próbka krwi (od 40 do 100 ml), która jest następnie przetwarzana przy pomocy specjalistycznego sprzętu medycznego – Komputerowego Separatora Komórkowego Angel System. Wyodrębniona zostaje plazma bogatopłytkowa – PRP. Separator pozwala uzyskać żądany i  skuteczny klinicznie poziom stężenia płytek krwi, a tym samym najsilniejszy obecnie koncentrat osocza bogatopłytkowego.

Cały zabieg przeprowadzony przy wykorzystaniu Angel PRP System trwa około 60 minut. Jest on mało inwazyjny, a procedura mezoterapii jest wykonywana przy użyciu bardzo cienkiej igły.

Jakich efektów oczekiwać po zabiegu?

Po podaniu śródskórnie osocza bogatopłytkowego w owłosioną skórę głowy następują procesy regenerujące i odbudowujące. Poszczególne czynniki wzrostu oddziałują na skórę głowy stymulująco. Wzrasta namnażanie i różnicowanie komórek, wzmaga się unaczynienie. Dzięki temu mieszki włosowe są lepiej odżywione i produkują zdrowsze, mocniejsze włosy.

Efekty postępują stopniowo wraz z odbudowującymi się włóknami kolagenowymi. Zabieg wykonywany jest jednorazowo, może być powtarzany, w zależności od szybkości namnażania się komórek.

Separator Angel System dostępny jest w Lecznicy Melitus.