ZABIEGI WYSZCZUPLAJĄCE I MODELUJĄCE

Vanquish to najbezpieczniejsza metoda umożliwiająca redukcję tkanki tłuszczowej z brzucha, ud, pośladków. Zabieg jest bezbolesny i bezpieczny dla pacjenta, dzięki czemu może konkurować z metodami chirurgicznymi.

Zabieg jest polecany osobom posiadającym cellulit i u pacjentów otyłych.

W odległości 1-2 cm nad obszarem poddanym zabiegowi umieszcza się aplikator emitujący energię. Skóra zostaje chłodzona przez zimne powietrze. Energia oddziałuje na tkankę tłuszczową i powoduje jej rozgrzanie do temperatury 46°C. W wyniku czego następuje miejscowy rozkład tkanki tłuszczowej, a jego produkty zostają wydalone w procesie metabolicznym. Podczas zabiegu Vanquish analizuje ilość tkanki tłuszczowej i dopasowuje terapię do indywidualnych potrzeb pacjenta.

Zabieg trwa 30 min.

Sylwetka jest wysmuklona i ujędrniona. Cellulit i rozstępy zostają zredukowane, a nadmiar tkanki tłuszczowej zlikwidowany. Zaleca się wykonanie 4-6 zabiegów co 7 dni.

Należy wdrożyć zdrowe odżywianie i aktywność fizyczną. Przez czas trwania terapii powinno się unikać alkoholu.

Przeciwwskazaniami do wykonania zabiegu są: choroby nerek i wątroby, choroby krwi, choroby nowotworowe, choroby serca, osoby w trakcie radioterapii, infekcje wirusowe, bakteryjne i grzybicze, ostre stany zapalne, neuralgia i radikulopatia, zapalenie żył, zakrzepica, termo-hiperestezja, termo-hipestezja, gorączka, zaburzenia psychiczne, metalowe implanty, rozrusznik serca, zaburzenia czucia, tzw. spirale, nadmierna potliwość, gruźlica, miesiączka, wrzody trawienne, utrata świadomości, choroba Gravesa-Basedowa, terapia glikokortykosteroidami, padaczka, ciąża i karmienie piersią.

Cena zabiegu waha się od 500 do 3 199 zł.