ultradźwięki i radiofrekwencja (Exilis)

Exilis to nieinwazyjna metoda, w której przy pomocy ultradźwięków i radiofrekwencji można skutecznie poprawić wygląd swojej sylwetki. Zabieg jest alternatywą dla klasycznej liposukcji, a dzięki kontaktowemu chłodzeniu, nie występuje ryzyko powierzchniowego przegrzania tkanki.

Zabieg jest polecany osobom, które chcą wysmuklić sylwetkę oraz mają nadmiar tkanki tłuszczowej w okolicy twarzy i podbródka. Terapia przynosi pozytywne rezultaty u pacjentów cierpiących z powodu wiotkiej skóry oraz w przypadku widocznych zmarszczek, bruzd, blizn, rozstępów i cellulitu. Exilis można wykonać także w przypadku zbyt dużych i mało elastycznych warg sromowych.

Po zdezynfekowaniu obszaru okołozabiegowego, w pobliżu miejsca poddanego działaniu ultradźwięków zostaje umieszczona elektroda bierna (zazwyczaj po przeciwnej stronie partii zabiegowej, omijając obszar kręgosłupa). Na obszar zabiegowy rozprowadza się olej mineralny, który przewodzi energię. Podczas podgrzania miejsca zabiegowego do ponad 40°C, zostają rozbite komórki tłuszczowe, których zawartość zostaje wydalona w procesie metabolicznym.

Zabieg, w zależności od miejsca poddanego zabiegowi, trwa od 20 do 60 minut.

Rezultaty widoczne są od pierwszego dnia. Skóra jest odmłodzona i nabiera jędrności. Owal twarzy zostaje podniesiony, a zmarszczki spłycone. Natępuje redukcja nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu. Podczas jednego zabiegu można wykonać Exilis na dwóch obszarach ciała, nie przekraczających 1 000 cm2. W celu wzmocnienia uzyskanych efektów, zaleca się powtórzenie zabiegu od 4 do 6 razy co 7 do 10 dni. Zabieg można wykonywać przez cały rok.

Po zabiegu może wystąpić zaczerwienienie, które znika w ciągu kilku godzin. Pacjent może wrócić do normalnego trybu życia. Ważne jest włączenie zdrowej diety i aktywności fizycznej w codzienny plan dnia.

Przeciwwskazaniami wykonania do zabiegu są: choroby serca, wątroby i nerek, choroby nowotworowe skóry, choroby skóry (przede wszystkim łuszczyca i choroba pęcherzowa skóry), infekcje wirusowe, bakteryjne i grzybicze skóry, stany zapalne skóry, zapalenie żył, zakrzepica, metalowe lub elekrtonicze implany, zastawki i stymulatory serca, padaczka, problem z krzepliwością krwi, trądzik pospolity i różowaty, neuralgia, polineuropatia, gruźlica w postaci aktywnej, stosowanie ziół i leków światłoczułych, ciąża i karmienie piersią, miesiączka, zaburzenia psychiczne, zaburzenia czucia, gorączka.

Koszt zabiegu wynosi od 250 zł za jeden zabieg nawet do 9500 zł za całą terapię.