powiększanie warg sromowych (kwas hialuronowy)

Najmniej inwazyjną metodą na uzyskanie idealnej wielkości warg sromowych jest zabieg z wykorzystaniem kwasu hialuronowego. Jego dużym atutem jest fakt, że można go wykonać u pacjentek w każdym wieku.

Zabieg wykonuje się w celu korekty nieestetycznego wyglądu warg sromowych, przeciwdziałania skutkom starzenia, utraty wagi i przebytej chemioterapii. Metoda ta jest polecana osobom, które pragną zapobiec infekcjom i urazom okolicy intymnej wywołanym zbyt małą ochroną strefy przez wargi sromowe większe.

Lekarz dezynfekuje i znieczula ogoloną okolicę intymną. Następnie, za pomocą specjalnej kaniuli, aplikuje w wargi sromowe większe odpowiednią ilość kwasu hialuronowego.

Zabieg trwa do 30 min.

Efekty widoczne są po tygodniu zabiegu. Wargi sromowe zwiększają swoją objętość, zmianie ulega ich kształt. Skóra okolicy intymnej jest napięta. Okolica intymna jest mniej podatna na urazy i infekcje. Wargi sromowe i pochwa zyskują lepsze nawilżenie. Rezultaty utrzymują się ok. 2 lat.

Bezpośrednio po zabiegu pacjentka może wrócić do normalnego trybu życia.

Przeciwwskazaniami do wykonania zabiegu są m. in. choroby nowotworowe, otwarte rany w okolicy zabiegowej, infekcje i stany zapalne miejsca intymnego, cukrzycaciąża i karmienie piersią.

Zabieg kosztuje ok. 1 600 zł za 1 ml wstrzykniętego kwasu hialuronowego.