ginekologiczne nici Vaginal Narrower

Pierwszymi nićmi mającymi zastosowanie w ginekologii estetycznej są nici Vaginal Narrower. Są stosowane w celu zlikwidowania defektów estetyczno-funkcjonalnych pochwy i krocza.

Zabieg jest polecany osobom, które cierpią z powodu nieprawidłowej budowy i zaburzonych funkcji krocza oraz pochwy, blizn poporodowych. Wykonuje się go również w celu przywrócenia odpowiedniego napięcia mięśni okolic intymnych. Wskazaniem do zabiegu są nawracające infekcje dróg rodnych i pogorszenie satysfakcji z życia seksualnego.

Po zdezynfekowaniu i znieczuleniu ogolonego krocza, lekarz wykonuje 4-6 mikronacięcia tkanki podskórnej okolicy krocza i wprowadza przez nie nici rozpuszczalne. Nici Vaginal Narrower posiadają haczyki ułożone w dwóch kierunkach, które wczepiają się w tkankę. Na koniec lekarz zawiązuje nici. Do zabiegu wykorzystuje się 1-2 nici.

Zabieg trwa od 60 do 90 min.

Zostaje zwiększona estetyka i funkcjonalność krocza oraz pochwy.

Po kilku dniach od wykonania można wrócić do normalnego trybu życia. Począwszy Przez 4-6 tygodni należy powstrzymać się od współżycia płciowego.

Przeciwwskazaniami do wykonania zabiegu są: infekcja i stan zapalny okolicy intymnej, choroba nowotworowa, zaburzenia krzepliwości krwi, miesiączka, okres wczesnego połogu, alergia na składniki preparatu znieczulającego, ciąża i karmienie piersią.

Cena waha się od 1 800 do 5 000 zł.