WIRTUALNA KLINIKA

Wyszukaj na WirtualnaKlinika.pl

nici hialuronowe

DODAJ GABINETZAPYTAJ EKSPERTA

Nici hialuronowe to specjalna technika liniowego podawania kwasu hialuronowego, która zapewnia efekt silnego nawilżenia i wypełnienia skóry oraz odmłodzenia owalu.

Średnia cena:

Cena zabiegu, w zależności od wielkości obszaru, waha się od 500 do 3 700 zł.

Ile trwa zabieg:

Zabieg trwa około 30 minut.

Ilość zabiegów:

Ilość zabiegów ??

Po zabiegu:

Inwazyjność ??

Nici hialuronowe to technika liniowego podania kwasu hialuronowego w skórę (tak jak „nitki”), która ma na celu wymodelowanie owalu, uniesienie tzw. chomików i odmłodzenie skóry. Zabieg ma też silne działanie nawilżające.

Zabieg jest polecany osobom, które cierpią z powodu utraty elastyczności skóry, zmarszczek oraz innych widocznych objawów starzenia się skóry.

Mając na uwadze wektory napięcia skóry kwas hialuronowy wprowadza się w skórę liniowo, za pomocą specjalnej kaniuli.

Zabieg trwa około 30 minut.

Bezpośrednio po zabiegu może wystąpić obrzęk i zasinienie. Objawy ustępują w ciągu kilku dni. Skóra jest elastyczna, napięta, brwi, zewnętrzne kąciki oka oraz kąciki ust zostają uniesione. Przy pomocy nici można wypełnić dolną powiekę. Widoczna jest poprawa owalu twarzy. Efekty zabiegu utrzymują się około 1 roku.

Po zabiegu możliwe jest wystąpienie siniaków. Objawy ustępują w ciągu kilku dni. Pacjent po zabiegu może wrócić do normalnego trybu życia.

Przeciwwskazaniami do wykonania zabiegu są: przerwanie ciągłości naskórka w miejscu poddanemu zabiegowi, infekcje wirusowe, bakteryjne i grzybicze, skłonność do powstawania biznowców, choroby nowotworowe skóry, nieleczona cukrzyca, stany zapalne i alergiczne skóry, choroby skóry, alergia na kwas hialuronowy, problem z krzepliwością krwi, ciąża i karmienie piersią.

Średnia cena:

Cena zabiegu, w zależności od wielkości obszaru, waha się od 500 do 3 700 zł.

Zadaj pytanie – zaloguj się

Chcesz zadać pytanie lekarzom medycyny estetycznej? Zarejestruj/zaloguj się na portalu i wpisz je poprzez specjalny formularz wybierając kategorię, do jakiej należy. Pytanie zostanie przesłane do lekarzy wykonujących zabiegi z danej kategorii. Odpowiedź zobaczysz na portalu, przyjdzie też do Ciebie powiadomienie mailowo. Zapraszamy!

Gabinety wykonujące ten zabieg

Dodaj gabinet

Zapraszamy gabinety i kliniki medycyny estetycznej oraz kosmetologii estetycznej do zaistnienia w naszej bazie. Podstawowa wizytówka jest bezpłatna, w wersji premium zyskujesz dodatkowe możliwości. Daj się zauważyć naszym użytkownikom, poszukującym sprawdzonych miejsc oferujących zabiegi medycyny i kosmetologii estetycznej w całej Polsce.