mezoterapia pod oczy

Ostrzykiwanie skóry wokół oczu koktajlem substancji rewitalizujących przynosi szybki efekt odświeżenia, wygładzenia i odmłodzenia tych okolic.

Sińce pod oczami, kurze łapki, wiotka skóra, skłonność do tworzenia się „worków”.

Zabieg poprzedza nałożenie kremu znieczulającego. Delikatną okolicę oczu ostrzykuje się kwasem hialuronowym lub koktajlem na jego bazie, np. z dodatkiem witamin, antyoksydantów czy peptydów (na rynku są dostępne nawet specjalne koktajle do mezoterapii tych delikatnych okolic, z dodatkiem substancji rozjaśniających cienie pod oczami i likwidujących opuchliznę). Bardzo dobre efekty daje też mezoterapia osoczem bogatopłytkowym. Zabieg zwykle wykonuje się cienką igłą.

Ile trwa zabieg?

Zwykle ok. 15-30 minut.

Pierwsze są widoczne w ciągu kilku dni od zabiegu – skóra staje się jaśniejsza, gładsza, bardziej świeża. Będą się nasilać stopniowo. Dla pełnego rezultatu zabieg należy powtórzyć cztero-sześciokrotnie w odstępie co najmniej dwóch tygodni.

Po zabiegu skóra może być zaczerwieniona, opuchnięta i posiniaczona. Objawy można złagodzić specjalnymi preparatami przypieszającymi gojenie się skóry po zabiegach – powinny zniknąć w ciągu 3-5 dni. Po mezoterapii powinnaś powstrzymać się od kąpieli słonecznych i wizyt na basenie.

Zabieg nie może być wykonany, jeśli kobieta jest w ciąży, wciąż karmi dziecko, ma cukrzycę. Również wtedy, kiedy walczy z chorobą nowotworową, epilepsją, ma podrażnioną skórę, choroby krwi i autoagresyjne. O alergii należy też wspomnieć podczas wywiadu lekarskiego.

W zależności od gabinetu i użytej substancji, rodzaju mezoterapii i liczby wizyt pacjentka musi zapłacić 400-2000 złotych.

Autor: Anna Kaczorowska