masaż mechaniczny i podciśnieniowy (Velashape)

VelaShape to innowacyjna metoda, która w bezinwazyjny sposób pozwala na uzyskanie idealnej sylwetki. Dzięki osiąganym efektom, zabieg może konkurować z liposukcją chirurgiczną.

Zabieg jest polecany osobom, które chcą zredukować ilość cellulitu, wyszczuplić talię i brzuch, ujędrnić i wysmuklić ramiona, poprawić owal twarzy przez likwidację tzw. drugiego podbródka oraz pragną podnieść pośladki.

Po zdezynfekowaniu obszaru zabiegowego, na skórę pacjenta zostaje nałożony specjalny VelaSpray, który umożliwia właściwy przepływ prądu. Do partii zabiegowej przykłada się aplikator wytwarzający impulsowe podciśnienie podczas przesuwania po powierzchni skóry. Skóra zostaje wessana do komory aplikatora, podgrzana do 42°C i poddana działaniu rolek masujących. Pacjent podczas masażu odczuwa promieniujące ciepło.

Zabieg trwa, w zależności od obszaru poddanego masażowi, od 20 do 60 minut.

W celu uzyskania satysfakcjonujących rezultatów, zaleca się powtórzenie zabiegu od 4 do 6 razy co 7 do 10 dni. Po serii masaży następuje redukcja obwodu ciała o 3 do 7 cm. Skóra jest bardziej gładka i jędrna. Cellulit zostaje zredukowany. Zabieg dodatkowo łagodzi ból i napięcia mięśniowe.

Po zabiegu możliwe jest wzmożone oddawanie moczu z powodu zwiększenia aktywności układu limfatycznego. Zaleca się utrzymanie zdrowej diety.

Przeciwwskazaniami do wykonania zabiegu są: choroby nowotworowe, choroby serca, infekcje wirusowe, bakteryjne i grzybicze skóry, przyjmowanie ziół i leków światłoczułych, przerwanie ciągłości naskórka i tatuaże w obszarze okołozabiegowym, cukrzyca, gruźlica, problem z krzepliwością krwi, skłonność do bliznowców, bardzo sucha i wrażliwa skóra, świeża opalenizna, metalowe implanty, wszczepialny defibrylator, rozrusznik serca, ciąża i karmienie piersią, miesiączka.

Koszt zabiegu, w zależności od miejsca poddanego masażowi, kosztuje od 100 do 3 500 zł (uwzględniona seria zabiegów).