lipolaser (iLipo)

Ilipo to zabieg „zimnym” laserem, dzięki któremu zostaje zredukowana liczba komórek tłuszczowych. Pacjent w nieinwazyjny sposób może poprawić wygląd swojej sylwetki. Dodatkowo czas zabiegu i osiągane tą metodą rezulataty sprawiają, że przoduje ona nad klasyczną liposukcją.

Zabieg lipolaserem jest polecany osobom, które mają nadmiar tkanki tłuszczowej w okolicy podbródka, pleców, ramion, brzucha, bioder, pośladków oraz ud. Terapia pomaga także w zwalczaniu cellulitu i w przypadku ginekomastii.

Po dokonaniu pomiaru obszaru poddanego zabiegowi, lekarz przykłada w to miejsce 4 głowice, które emitują światło czerwone o długości 650-660 nm. Światło lasera powoduje rozpad trójglicerydów. Kwasy i glicerol są transportowane za pomocą układu limfatycznego i zamienione w energię, zużywaną podczas procesów życiowych.

Zabieg trwa ok. 20 min.

Rezulaty są widoczne od pierwszego zabiegu i zwiększają się z każdym kolejnym. W zależności od grubości tkanki tłuszczowej zaleca się wykonanie ok. 8 -10 zabiegów w ciągu 5 tyg. Zastosowanie metody lipolasera wpływa na zmiejszenie objętości tkanki tłuszczowej. Sylwetka staje się szczuplejsza, skóra nabiera jędrności i zauważyć można redukcję lub zanik cellulitu.

Pacjent bezpośrednio po zabiegu może wrócić do normalnego trybu życia. Po iLipo nie występują dolegliwości bólowe. W celu uzyskania oczekiwanych rezultatów, zaleca się aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie.

Przeciwwskazaniami do wykonania zabiegu są: choroby układu krążenia, choroby nowotworowe, choroby autoimmunologiczne, padaczka, ciąża, metalowe lub silikonowe implanty w miejscu poddanym działaniu lasera, zażywanie ziół i leków światłoczułych.

Zabieg kosztuje od ok. 100 zł do 3 500 zł, w zależności od obszaru poddanego terapii.