WIRTUALNA KLINIKA

Załuskiego 86
66-900 Kobyłka, mazowieckie

O Specjalistyczna Praktyka Lekarska dr Edyta Kutera

Dr Edyta Adamczyk-Kuterajest absolwentką Wydziału Lekarsko-Stomatologicznego Akademii Medycznej w Łodzi. Z wyróżnieniem ukończyła Podyplomową Szkołę Medycyny Estetycznej Polskiego Towarzystwa Lekarskiego, działającą we współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Medycyny Estetycznej (UIME) w Paryżu, uzyskując tytuł Lekarza medycyny estetycznej.

Członek Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging. Wykładowca na międzynarodowych i krajowych kongresach z zakresu medycyny estetycznej, m.in.: w Rzymie, Kapsztadzie, Miami, Lwowie, Warszawie, Toruniu. Współpracuje z Podyplomową Szkołą Medycyny Estetycznej oraz
z Europejskim Centrum Szkoleniowym Fenice.

Jest konsultantem programu przeciwstarzeniowego LEAP oraz ekspertem diety imitującej głodówkę Prolon. Propagatorka holistycznego podejścia do medycyny estetycznej. Wychodzi z założenia, że leczenie i profilaktykę należy rozpoczynać od diagnozowania przyczyn, a nie walki z objawami.

Stale podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w międzynarodowych i krajowych kongresach z zakresu medycyny estetycznej, dermatologii i ginekologii oraz kursach i szkoleniach praktycznych.

Zabiegi w Specjalistyczna Praktyka Lekarska dr Edyta Kutera

Opinie o Specjalistyczna Praktyka Lekarska dr Edyta Kutera